کارگروه شعر

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

کارگروه شعر

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان

این بار

جلسه ی کار گروه شعر، با مسئولیت عزت اله الوندی، دو شنبه ی همین هفته برگزار خواهد شد. (تنظیم کننده: وحید پورافتخاری)

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم 16 تیر 1389 ساعت 08:12

چرا گزارشو کار نمی کنین تنبلا؟!
کاش حال داشتم خودم می نوشتم اونوقت نهایت تا ساعت ۱۱ شب دوشنبه رفته بود بالا..

دوست عزیز
کم کاریه من رو ببخشید
عکس ها و فایل صوتی گزارش دست دوستای عزیزمه که هنوز در دسترس من قرار ندادند.
اگر همه این ادوات در دست من بود
مطمئن باشید که ساعت ۹ همون روز روی سایت می بود

زهرا 16 تیر 1389 ساعت 15:37

منتظریم !!!!

راز... 16 تیر 1389 ساعت 20:53

لذت بردم از جمع صمیمیتان و شعر های دوستان...

رعنا 16 تیر 1389 ساعت 21:58 http://mooliyan.blogfa.com

من هم به شدت منتظرم...

محقق 17 تیر 1389 ساعت 17:48 http://anjoman-atlas.blogfa.com

سلام
خسته نباشید و دم شما هم گرم
خستگی این مدت از تنم بیرون رفت

شعر آقای کیانی لبخند را برایم آورد
دست شما با این گزارش ها درد نکنه خ

زهرا 17 تیر 1389 ساعت 17:50

ای بابا!!!!!!!!!!!!
چرا عکس و متن رو نمی ذارید ؟؟؟؟؟؟

چون کنکور آزاد داشتم امروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد